CŠOD - 5. dan

Šolo v naravi smo zaključili z orientacijo, slovesom od ljubljanskih prijateljev, dobrim kosilom in lepimi spomini na dom Planinka na Pohorju.

Fotografije

CŠOD - 4. dan

Za nami je še predzadnji dan, ki je minil nadvse pestro. Najprej smo se odpravili do slapa Skalca, nato pa smo višje ob potoku raziskovali vodne živali. Svojo moč smo preizkusili na plezalni steni, imeli smo tudi čas za ustvarjanje iz naravnih materialov, večer pa smo zaključili s poslovilno prireditvijo.

CŠOD - 3. dan

Sredin dopoldan smo preživeli ob spoznavanju dreves in njihovih plodov, raziskovali pa smo tudi gozdna tla in njene prebivalce. Sončen popoldan na Pohorju pa smo izkoristili za športne igre in streljanje z lokom.

Fotografije

CŠOD - 2. dan

Preživeli smo zelo zanimiv dan. Povzpeli smo se kar 1000 m visoko, od koder je bil prelep razgled na Maribor in okolico. V popoldanskem času smo igrali "bejžbol", pred spanjem pa smo se odpravili še na nočni sprehod.

CŠOD - 1. dan

Učenci z učiteljicama smo varno prispeli na Pohorje v CŠOD Planinka. Za nami je prvi uspešen dan. Izvedli smo nekaj zanimivih dejavnosti. Nekaj utrinkov poglejte na fotografijah.

Obiskovalci

Na strani je 205 gostov in ni članov .